Wszyscy lubimy dostawać prezenty. Większość marek na świecie wykorzystuje ten fakt w swoich działaniach promocyjnych. Wręczanie klientom upominków biznesowych, takich jak firmowe gadżety, dobre alkohole czy elegancka galanteria jest na porządku dziennym i znakomicie wpływa na budowanie relacji. Pamiętajmy natomiast, że równie duży wpływ na reakcję klienta ma sam prezent, jak i to, w co został zapakowany. Tutaj niezbędne są torebki papierowe na prezenty, które pełnią bardzo ważną funkcję z marketingowego punktu widzenia.
Dlaczego torebki papierowe na prezenty są tak ważne?
Powodów jest co najmniej kilka. Po pierwsze: taka torebka od razu zdradza, że autor prezentu – w tym przypadku przedstawiciel marki biznesowej – rzeczywiście przyłożył się do tego, aby zrobić na kliencie bardzo dobre wrażenie.
Po drugie: sama torebka może i powinna być nośnikiem elementów identyfikujących daną markę. Przykładowo: kiedy chcemy obdarować klienta zestawem piśmienniczym składającym się z eleganckiego pióra i długopisu, to warto umieścić taki upominek w firmowej torebce papierowej na prezent, na której umieścimy logotyp marki, slogan czy jakieś kreatywne hasło reklamowe nawiązujące do danej okazji.
Wreszcie po trzecie: dzięki torebce papierowej prezent wydaje się być kompletny, a sama akcja obdarowywania klientów dobrze przemyślana i przeprowadzona. Ma to pozytywny wpływ na poostrzeganie marki przez klienta, budując zaufanie i profesjonalizując jej wizerunek.
W jakich sytuacjach sprawdzają się torebki papierowe na prezenty?
Można tutaj przytoczyć kilka typowych przykładów, jak również tych mniej oczywistych. Poniżej wymieniamy nasze propozycje:
- Kampania reklamowa z wykorzystaniem gadżetów reklamowych – jeśli są to gadżety nawet o stosunkowo niedużej wartości (pendrive, zestawy piśmiennicze, akcesoria na biurko etc.), to chcąc nawiązać bezpośredni kontakt z klientem i zrobić na nim bardzo dobre wrażenie warto zapakować upominek w firmową torebkę.
- Szkolenie biznesowe – zapraszając uczestników z zewnątrz na szkolenie dobrze jest zadbać o to, aby nie wyszli z niego z gołymi rękami. Materiały szkoleniowe i drobne gadżety można zapakować do torebki papierowej, co będzie miłym akcentem.
- Targi – każda firma przygotowująca się do wzięcia udziału w targach powinna zadbać o atrakcyjną prezentację swojej marki oraz przyciągnięcie gości do swojego stoiska. Z pewnością pomogą w tym drobne gadżety zapakowane w torebki papierowe na prezenty rozdawane przez hostessy czy wręczane odwiedzającym bezpośrednio na stoisku.
- Impreza jubileuszowa – jubileusz czy inne ważne wydarzenie w historii firmy jest doskonałą okazją do tego, aby zorganizować imprezę dla pracowników i kontrahentów, podczas której wręczymy wybranym osobom efektowne upominki – oczywiście zapakowane w firmowe torebki.
- Konferencja prasowa – planując zorganizowanie konferencji prasowej trzeba pamiętać o tym, aby od razu zrobić dobre wrażenie na dziennikarzach. W tym celu przygotowujemy dla nich zestawy prasowe wzbogacone o jakieś efektowne gadżety i pakujemy całość w firmowe torebki papierowe.
- Event otwarcia – eventy otwarcia są znakomitą okazją do tego, aby zaprezentować potencjał firmy po rozbudowie czy uruchomieniu nowej linii technologicznej. Zaproszeni goście powinni oczywiście otrzymać drobne upominki, a firmowa torebka papierowa idealnie nadaje się do tego, aby zapakować w nią takie gadżety.
- Firmowa Wigilia – trudno o bardziej oczywistą okazję, podczas której przydadzą się firmowe torebki papierowe na prezenty. Obdarowując pracowników upominkami (w tym tzw. kopertami) podczas Wigilii w firmie dobrze będzie zadbać o odpowiednią oprawę i tym samym profesjonalizację wizerunku pracodawcy.
Jak widać zastosowanie torebek papierowych na prezenty jest bardzo szerokie i wcale nie przydają się one tylko w okresie świątecznym. Warto o nich pamiętać planując jedno z opisanych wyżej wydarzeń. Takie torebki można zamówić bezpośrednio od ich producenta na https://ecosac.pl/sklep/.