Opakowania z papieru od kilku lat robią furorę na rynku. Kolejne marki zastępują nimi swoje dotychczasowe opakowania plastikowe, chcąc w ten sposób zaakcentować postawę proekologiczną i tym samym wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dobrym przykładem będą torby papierowe, które stanowią doskonałą alternatywę dla popularnych foliówek i są już masowo wykorzystywane chociażby w handlu stacjonarnym. Torby papierowe bez nadruku to opakowania, które znajdują zastosowanie w wielu biznesowych sytuacjach. Kilka z nich omawiamy w naszym poradniku.
Wymiana toreb foliowych na papierowe
Zacznijmy od sytuacji, w której przedsiębiorca decyduje się wymienić obecnie używane torebki foliowe na opakowania papierowe. W takim przypadku idealnym wyborem będą właśnie torby papierowe bez nadruku, które w przyszłości będzie można oznakować elementami identyfikacji wizualnej marki we własnym zakresie.
Taka zmiana przynosi same korzyści. Nie dość, że torby papierowe prezentują się znacznie lepiej w zestawieniu z foliowymi, to jeszcze mogą stanowić czynnik wizerunkowy marki przedsiębiorstwa. Opakowania papierowe budzą w nas wyłącznie pozytywne skojarzenia – w końcu są wykonane z materiału biodegradowalnego i w żaden sposób nie przyczyniają się do zaśmiecania planety.
Zwróćmy również uwagę na kwestię estetyki. Torby papierowe wyglądają atrakcyjnie (zwłaszcza na tle foliowych), znakomicie korespondując z kreowanym wizerunkiem marki godnej zaufania, a nawet marki premium.
Idealne rozwiązanie dla sklepów spożywczych
Torby papierowe bez nadruku wielu z nas mogą się kojarzyć właśnie z zakupami spożywczymi. Szybko przybywa sklepów, które zastępują nimi klasyczne torebki foliowe. W tym przypadku chodzi nie tylko o ekologię czy względy wizerunkowe, ale również o zapewnienie pełnego bezpieczeństwa żywności – zwłaszcza półproduktów i dań gotowych.
Takie torby mogą stanowić podstawowe wyposażenie sklepów garmażeryjnych, popularnych warzywniaków, małych sklepów osiedlowych, a także barów i restauracji serwujących jedzenie na wynos.
Torby papierowe bez nadruku – gdy nie masz jeszcze projektu graficznego opakowania
Na zakup toreb papierowych bez nadruku szczególnie chętnie decydują się te przedsiębiorstwa, które dopiero planują zamówić projekt identyfikacji wizualnej marki, na przykład logo. W takiej sytuacji oznakowanie toreb nastąpi w późniejszym terminie i przedsiębiorstwo zajmie się tym we własnym zakresie, zamawiając usługę drukarni.
Warto w tym miejscu zaznaczyć, że atrakcyjny nadruk zmienia zwykłą torbę w mobilny nośnik reklamy danej marki. Logo i inne elementy identyfikacyjne są doskonale widoczne, czytelne, co w naturalny sposób zwiększa zasięg marki. Ten efekt wykorzystują wszystkie czołowe marki prowadzące sprzedaż stacjonarną (np. odzieżowe, obuwnicze etc.).
Dla osiągnięcia minimalistycznego efektu
Coraz więcej marek celowo wykorzystuje torby papierowe bez nadruku, nie decydując się na zadrukowanie ich powierzchni elementami identyfikacji wizualnej – zamiast tego np. w dolnej części torby znajduje się tylko adres www. To ciekawy zabieg, który może wręcz zwiększyć zainteresowanie ofertą marki.
Ponadto taka torba prezentuje się minimalistycznie, co może wpisywać się w strategię kreowania określonego wizerunku (np. marki kierującej ofertę do ludzi młodych, świadomych ekologicznie etc.).
Gdzie kupisz torby papierowe bez nadruku?
Takich toreb szukaj przede wszystkim u producenta. Dzięki temu nie poniesiesz kosztu pośrednika (brak dodatkowej marży), ale też będziesz mieć pewność pochodzenia opakowań, a tym samym jakości ich wykonania.
Torby papierowe bez nadruku możesz wygodnie zamówić online w sklepie internetowym Ecosac (https://ecosac.pl/sklep/), jednego z najbardziej renomowanych producentów toreb z papieru w Polsce.
Z toreb Ecosac korzystają tak znane marki, jak CCC, DUKA, Empik, Intermarche, Leroy Merlin, Reserved, Ryłko, Smyk, Wojas czy Vistula, a to tylko potwierdza bardzo wysoką jakość opakowań producenta.