Wszyscy przywykliśmy już do toreb papierowych. Kupujemy je, aby pakować w nie prezenty dla bliskich. Otrzymujemy je w sklepach, w których robimy zakupy (odzieżowe, elektroniczne, obuwnicze etc.), bardzo często znajdujemy też w nich różnego rodzaju upominki i gadżety reklamowe rozdawane przez przedstawicieli promujących się w ten sposób firm. Jeśli sam chcesz zadbać o wizerunek Twojego przedsiębiorstwa, to zamawiając opakowania do sklepu czy na potrzeby kampanii marketingowej koniecznie weź pod uwagę torby laminowane. Co warto o nich wiedzieć? Dlaczego uchodzą za najelegantszy rodzaj opakowania? Sprawdź to w naszym poradniku.
Czym właściwie są torby laminowane?
Torby laminowane są torbami papierowymi, które zostały pokryte warstwą folii – w wariancie błyszczącym lub matowym. Dzięki temu znacząco odróżnią się od zwykłych opakowań z papieru, przede wszystkim prezentując się bardzo elegancko i efektownie. Torby laminowane są również sztywniejsze, co ma wpływ na odczucia osoby odbierającej takie opakowanie – sprawia ono wrażenie znacznie solidniejszego, trudniejszego do uszkodzenia.
Torby laminowane są dostępne w bardzo szerokim wyborze wariantów wymiarowych, a tym samym pojemności. Można je oczywiście wykończyć w praktycznie dowolny sposób, aby idealnie dopasować je do wizerunku marki sprzedawcy.
Najważniejsze zalety toreb laminowanych
Podstawową zaletą jest tutaj efektowny design. Torby laminowane są polecane tym firmom, które chcą zrobić bardzo dobre wrażenie na swoich klientach. Są one przeznaczone na specjalne okazje, raczej nie rozdaje się ich masowo, natomiast pakuje w nie przedmioty z wyższej półki, droższe.
Większa sztywność toreb laminowanych sprawia, że całe opakowanie prezentuje się szykownie, zwłaszcza w połączeniu z grubszym uchwytem. Taka torba śmiało może być użyta jako opakowanie prezentowe, na przykład dla kluczowego klienta.
Nie bez znaczenia jest również to, że torby laminowane mogą perfekcyjnie nawiązywać do charakteru marki, którą promują. Mamy na myśli to, że dzięki szerokiemu wyborowi wariantów kolorystycznych i nadruku bez problemu można zyskać torby unikalne pod względem wyglądu, a tym samym wyróżniające daną markę na tle konkurencji.
Pomysły na wykorzystanie toreb laminowanych w biznesie
Podstawową funkcją toreb laminowanych jest pakowanie w nie różnego rodzaju produktów oferowanych głównie w sklepach stacjonarnych. Z uwagi na elegancki, wręcz ekskluzywny charakter opakowania idealnie koresponduje ono z droższymi przedmiotami, jak biżuteria, zegarki, elektronika. Jest to także naturalny wybór dla każdej marki, która pozycjonuje się na półce premium lub po prostu chce być kojarzona przez klientów z bardzo wysoką jakością.
Torby laminowane można wykorzystywać również w bezpośrednich kontaktach z kontrahentami (pakując do nich upominki okolicznościowe czy gadżety reklamowe). Doskonale sprawdzają się podczas różnego rodzaju eventów (konferencje, targi, gale) oraz mogą pełnić funkcję efektownych nośników reklamy.
Gdzie można kupić torby laminowane?
Torby laminowane najlepiej jest zamawiać bezpośrednio u ich producenta, co gwarantuje nie tylko przewidywalną jakość wykonania, ale także najkorzystniejsze ceny. Szczególnie dobrym adresem będzie tutaj Ecosac – jeden z największych i najwyżej ocenianych producentów toreb laminowanych w Polsce, który zaopatruje w opakowania takie marki, jak CCC, DUKA, Empik, Intermarche, Leroy Merlin, Reserved, Ryłko, Smyk, Wojas czy Vistula.
W ofercie Ecosac znajdziesz torby laminowane w wielu wariantach wymiarowych, które charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania, precyzja oraz znakomita estetyka. Możesz zamówić torby gotowe do wykorzystania w Twojej działalności, czyli zawierające elementy identyfikacji wizualnej marki, a tym samym promujące jej wizerunek w oczach klientów.
Z pełną ofertą producenta toreb papierowych Ecosac, w tym dostępnych od ręki w sklepie online, możesz się zapoznać na stronie https://ecosac.pl/sklep/.