Spośród wielu dostępnych rozmiarów toreb papierowych, to właśnie te duże cieszą się szczególnym zainteresowaniem wśród polskich przedsiębiorców i marek handlowych. Nie ma w tym niczego dziwnego, jeśli weźmiemy pod uwagę zalety takich toreb z papieru. Po kolei omawiamy je w naszym artykule, co powinno pomóc Ci w podjęciu decyzji, czy rzeczywiście potrzebujesz dużych toreb papierowych, czy może jednak lepszym wyborem będą dla Ciebie te małe.
Uniwersalność
Na początek garść oczywistości. Duże torby papierowe są uniwersalne, co oznacza, że jeśli szukasz jednej torby do swojego np. sklepu stacjonarnego, hurtowni lub na organizowaną konferencję branżową, to warto na nie postawić.
Skonkretyzujmy też, o jakim rozmiarze właściwie mówimy. Duże torby papierowe występują w dwóch popularnych wariantach wymiarowych (za polskim producentem toreb Ecosac):
- „l” – 45x16x48 cm,
- „xl” – 54x14x44 cm.
Takie torby z uwagi na sporą wielkość spokojnie mogą pomieścić zarówno kurtkę, kilka par spodni i bluzek, większy sprzęt elektroniczny (konsolę, laptop etc.), jak i materiały konferencyjne, zestaw gadżetów reklamowych dla gości targów i wiele innych rzeczy. Pod względem uniwersalności dystansują one wszystkie inne dostępne torby papierowe.
Stąd wniosek, że jeśli nie za bardzo wiesz, torby w jakim rozmiarze najlepiej sprawdzą się w Twoim biznesie, to rozsądnie będzie postawić na te duże, gdzie ryzyko, że cokolwiek się w nich nie zmieści jest mocno zredukowane.
Duża powierzchnia do zadrukowania
Duże torby papierowe mają poważny atut z marketingowego punktu widzenia. Ze względu na swój rozmiar oferują naprawdę sporą powierzchnię materiału, którą możemy zadrukować dowolnymi elementami graficznymi. Najczęściej będzie to logotyp marki, może slogan, jakieś kreatywne hasło reklamowe czy inne detale poprawiające estetykę torby.
Jakie niesie to ze sobą korzyści? To proste: duże logo jest lepiej widoczne, a tym samym istnieje spora szansa, że klient niosący zakupione produkty w Twojej firmowej torbie papierowej niejako przy okazji będzie reklamować Twoją markę biznesową. Logo będzie dobrze widoczne dla osób postronnych, co może się przyczynić do popularyzacji marki, a na pewno do zwiększenia jej rozpoznawalności.
Duża powierzchnia torby papierowej ma również tę zaletę, że daje nam spore pole do popisu w zakresie przygotowania jakiegoś ciekawego projektu graficznego, czyli otoczenia, w jakim chcielibyśmy zaprezentować naszą markę. Tutaj nie musimy się ograniczać tylko do logotypu, aby nie ryzykować, że całość będzie nieczytelna.
Klienci dłużej korzystają z dużych toreb papierowych
Możesz sprawdzić prawdziwość tych słów po sobie. Czy masz w domu jakieś duże torby papierowe, na których widnieją logotypy innych marek – na przykład odzieżowych czy elektronicznych? Zakładamy, że tak. Mało prawdopodobne jest natomiast to, abyś trzymał w domu mikroskopijne torebki z papieru.
Z czego to wynika? Słowem-kluczem jest: użyteczność. Duże torby papierowe mają to do siebie, że mogą się nam przydać nawet wiele tygodni od zrobienia zakupów w sklepach, w których je otrzymaliśmy. Taką torbę można wykorzystać na przykład do:
- robienia zakupów w sklepie spożywczym,
- przechowywania rzadko noszonych ubrań,
- przewożenia różnych rzeczy w bagażniku samochodu (ułatwia utrzymanie porządku),
- przechowywania rzeczy w domowej piwnicy, spiżarni, garderobie etc.
Pod względem użyteczności duże torby papierowe dystansują inne opakowania i to właśnie tłumaczy, dlaczego klienci niechętnie się z nimi rozstają. Tymczasem każdy dodatkowy dzień korzystania z torby z logo Twojej marki przez klienta przyczynia się do tego, że klient lepiej zapamiętuje markę, nabiera do niej większej sympatii, a to w naturalny sposób wpływa na zacieśnianie relacji – bezcennej korzyści w procesie budowania każdej marki funkcjonującej na świecie.
Jak widzisz istnieją solidne argumenty przemawiające za tym, abyś zainwestował w duże torby papierowe do Twojej firmy.