Minione miesiące przyniosły ogromne zmiany w branży gastronomicznej. Restauracje i bary przez większość tego czasu były zamknięte, co zmusiło ich właścicieli do szybkiego przestawienia się na opcję wynosów. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że spora część z nas jeszcze długo nie zdecyduje się na zjedzenie obiadu przy stoliku, dlatego można spodziewać się kontynuacji modelu zamawiania jedzenia na wynos. Aby móc ją zaoferować swoim klientom niezbędne jest zainwestowanie w cateringowe torby papierowe. Co warto o nich wiedzieć? Sprawdź w naszym poradniku.
Czym powinny się charakteryzować cateringowe torby papierowe?
Cateringowe torby papierowe nieco różnią się od swoich odpowiedników przystosowanych do pakowania w nie np. ubrań czy gadżetów reklamowych. Przede wszystkim posiadają wzmocnione dno oraz są wyposażone w solidny uchwyt, co gwarantuje bezpieczeństwo przenoszenia żywności. Jest to kluczowa kwestia, na którą powinieneś zwrócić uwagę szukając producenta toreb papierowych i chcąc złożyć u niego pierwsze zamówienie.
Jeśli szukasz sprawdzonej firmy produkującej cateringowe torby papierowe, to najlepszym adresem będzie Ecosac. Ten renomowany producent, współpracujący z największymi markami w Polsce, ofertuje torby cateringowe o wymiarach:
- 25x15x33 cm,
- 32x17x39 cm,
- 34x20x35.
Torby te idealnie nadają się do pakowania w nie zarówno gotowych dań, jak i półproduktów czy wyrobów garmażeryjnych. Są więc bardzo dobrym wyborem dla restauracji, barów szybkiej obsługi, sklepów z żywnością, firm cateringowych czy producentów i dostawców popularnych lunch boxów.
Ważny element wizerunkowy
Przedsiębiorcy z branży gastronomicznej, którzy całkowicie lub częściowo przestawili się na opcję wynosów, powinni pamiętać o tym, że mają silną konkurencję. Walka o klienta nie powinna się ograniczać wyłącznie do dbania o jakość posiłków. Ważne są także czynniki wizerunkowe.
W sytuacji, gdy nie możemy ugościć klientów w lokalu, mamy bardzo ograniczone możliwości w zakresie zrobienia na nich świetnego wrażenia. Niepozorne cateringowe torby reklamowe mogą w tym istotnie pomóc. W jaki sposób?
Taka torba powinna być nie tylko dobrze wykonana i wygodna w noszeniu, ale także estetyczna. Zawsze warto umieścić na niej logo marki restauracji, baru czy firmy cateringowej, aby zwiększyć zasięg elementów identyfikujących markę – jest przecież bardzo duża szansa na to, że inne osoby mijające klienta na ulicy zwrócą uwagę na logo i zapamiętają nazwę np. restauracji, a następnie same spróbują ją przetestować.
Patrząc na sprawę pod tym kątem można śmiało uznać, że cateringowe torby papierowe stanowią praktyczną formę mobilnej reklamy. Im lepiej wykonana torba i im atrakcyjniejszy jest umieszczony na niej nadruk, tym większa szansa, że klient nabierze sympatii do marki firmy gastronomicznej i będzie mieć z nią przyjemne skojarzenia.
Dlaczego torby papierowe są lepsze niż foliówki?
Wynika to z dwóch głównych czynników:
- Cateringowe torby papierowe prezentują się znacznie lepiej niż foliówki – a to ważny argument z punktu widzenia właścicieli firm gastronomicznych dbających o wizerunek swoich marek. Wyobraźmy sobie elegancką restaurację, której zależy na pozyskiwaniu gości z nieco grubszym portfelem, pakującą zamówione na wynos potrawy w ordynarną torebkę foliową. Z pewnością klienci mieliby z tym problem. Pierwsze wrażenie jest równie ważne, jak jakość jedzenia i może mieć duży wpływ na przyszłe decyzje klientów.
- Walor ekologiczny – wyraźnie utrzymuje się trend zero-waste, którego prekursorem była właśnie szeroko pojęta branża gastronomiczna. Skoro największe sieci restauracyjne rezygnują z używania plastikowych słomek, sztućców czy kubków, to mniejsze lokale powinny pójść za ich przykładem – tego oczekują klienci. Cateringowe torby papierowe jednoznacznie kojarzą się z ekologią, ponieważ są wykonane z materiału biodegradowalnego, obojętnego środowisku naturalnemu.
Przypominamy, że cateringowe torby papierowe wygodnie i szybko zamówisz w sklepie internetowym z torbami papierowymi Ecosac.